czwartek, 22 listopada 2012

Nie pierwszy raz zrobił się kwas

Cześć wszystkim,
Nie pierwszy raz zrobił się kwas... jednak dla mnie jest to pierwszy raz. To mój pierwszy post, mojego pierwszego bloga.
Nie powiem dlaczego zdecydowałem się prowadzić bloga, prawdopodobnie dlatego, że sam nie wiem. Pewnie po części z tego samego powodu, dla którego wszyscy blogerzy to robią - chcą być zabawni.
Nie powiem też jak się nazywam, co robię, skąd jestem. Mogę tylko zapewnić, że jestem przystojny. Przynajmniej moja matka tak uważa.
Nie lubię ludzi, pracy, religii, filozofii, telewizji, mądrze brzmiących słów, internetu, ortografii (huj piszę przez samo "h" - przez "ch" piszą tylko snoby) i  polityki. Większości rzeczy nie lubię. Będę poprzez swoje różne grafomanie dzielić się swoją niechęcią do różnych rzeczy.
Życie to tylko przejażdżka rollercoasterem (Bill Hicks). Ja mam swój wagonik, w którym plotę różne bzdury. Zapraszam do niego.
Ale Kwas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz